SJUUK! o sommarlov.. roligt, noot -.-

Hm, mitt sommarov kan ju inte ha börjat sämre! Först regna dt i fredags på skolavslutningen, jippi skit kul!, aja, lite fint väder har dt varit till o från, eftersom jag kröka i söndags, hahah :) 
jag ville dock inte dricka hemma i lördags, när alla andra gjorde, liksom både bror o kusin, to much! ;o men dt va jävligt kul o se dom fulla iaf xD haha, pappa vart sur som vanligt, men dt är ju ingen nyhet, han fick inte dricka.. 
aja, i måndags kom typ soc hem till mig, bra början på ett sommarlov, ja men visst.. i tisdags fick jag åka te tingsrätten och skulle vittna, men sen behövde jag inte ens vittna, så onödigt o åka dit, men jag ska få 2000 av mamma, och nu är jag sjuk!, yey, på sommarlovet, jag är så sjuk att jag knappt inte kan röka, eller ngt, asso usch! hur ska jag överleva!??! jag känner mig verkligen helt jävla dyngrak, fast jag inte ens har druckit, och dessutom spydde jag 2 ggr igår när jag va hässelby, icke bra, aja.. jag ska försöka få min skönhetssömn snart, om jag nu kan sova med min rinnande näsa och feber, aja, jag ska snart skriva till alla på msn igen :D haha, dom saknar väl mig (a) men jag skriver väl mera när jag har blivit frisk! puss o kram skumbanan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0