hm .. jahaja, xD

I fredags kröka jag med Carro, som vanligt i Barkarby, vilket slutade med Carro fick värsta psykbrytet, och spydde och grejer, men kul hade vi dock ändå . ;o Fick henne och stoppa in en jävla pinne i munnen! HAHAHA! :D hon är roolig när hon är full :D aja, i lördags vakna jag av värsta mensvärken, yey .. fick min mens, inte så kul! men skönt att den kom iaf, sådära 2 månader försent! :O aja, va iaf hemma hela lördagen och kollade på eurovision songcontest med mamma, tyskland vann, låten va okej, men Danmark va bättre enligt min åsikt! aja, igår .. ehm, så ramla jag först i trappan och slog upp mitt sår som jag fick i fredags, fråga inte hur. Sen ramla jag en gång till ute, och dt va lite värre, jävla plankfittor asso! Höll på och svimma! aja efter dt drog jag och mamma och shoppa :D och idag har jag varit hemma och fick en ny mobil (a) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0