vinterkaos!

Shue, sitter framför datan, och väntar på att mamma ska bli klar! Hon pratar i tele med mormor, hihi :) 
Vi ska nämligen slå in Joel's andra present, hoppas den blir bättre än den jag och Carro försökte slå in igår haha xD 
Alltså, allvarligt... jag ska fan sluta gå ut! Så äckligt kallt, jag kommer fan bli sjuk :/ USCH FÖR VINTER! och snö ...
Aja, nu ska jag väl fixa lite musik till min ipod, har tuuusen år gamla låtar på den :$ haha, pinsamt ,men men!
Skriver väl mera i veckan, kommer ha rätt fullt upp, iaf tills söndag, haha! 
aja, puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Annika Stentorn

I LOVE U 2 and by the way,granma says hi!

2010-11-23 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0