Cash, lov och fredag!

Shue, sitter framför facebook och är helt ensam! Första gången på typ en vecka, HAHA!
Aja, dålig uppdatering sen i lördags, har inte hunnit lagt in bilderna på datan än, men skitsamma, pallar egentligen inte göra det.. lite onödigt! ;) aja, den här veckan har jag varit med Malin, Carro, Baker, Jhonny, Jouper och såklart min älskling Joel! Myspys, men ändå skönt och vara själv nu! Ikväll ska jag iaf på bio med Joel, Carro & Baker! 
Läskigt, men nu ska jag tydligen dra te barkarby med mamma och lämna min jacka! och imrn blire krooogen för första gången, SKOOJ! Men skriver senare, för nu måste jag dra! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: shuuu

shue

idag ska jag motionera, ska hämta än läsk från kylskåpet sen gå till soffan även leka med mig själv

2010-10-29 @ 17:22:36
Postat av: Laserturken

jag ska göra kaos med dig

2010-10-29 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0