Trött och iskall!

Shue, sitter framför datan en snabbis bara! haha, är sjukt trött, och helt död efter all hårfärg! Mitt hår är fortf. inte blondt och det är kaos! ;o Ser ut som en morot i håret eller ngt -.- skit snyggt nej! Men på fredag blir det shoppa ännu mera hårfärg och försöka fixa mitt hår, och sen lite kläder ofc! Hade fett chill i skolan idag! Jag och Carro träffade Wiking ett tag,han skulle få sin väska! Tur att han kom, annars hade jag kasta den (a) nej men orkade inte gå runt med den liksom -.- Aja, ska soova tidigt ikväll för imrn börjar man ju halv 9 -.- lyx! Nej inte direkt, och jag måste verkligen börja sköta skolan bättre, göra saker på lektionen och sånt, men asso får ändå damp på mina lärare, dom ger mig prov som jag redan har gjort och fått godkänt på, dom ger mig frågor som jag svarat på, bara för dom inte har kvar mina saker! Blir gaalen asso! ;o Aja, nog om skolan, uttråkat och prata om den haha :) Men jag drar till Teneriffa om en vecka! Lääängtar, sol värme och ingen jävla höst! Sen blir jag 18 om 2 veckor också, hähä. :) Aja, det va allt för mig för idag, så puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Annika Stentorn

Det gör inget att hösten är här för snart ligger vi på stranden o har det varmt o skönt!!!

2010-09-27 @ 21:00:05
Postat av: Annika Stentorn

Det gör inget att hösten är här för snart ligger vi på stranden o har det varmt o skönt!!!

2010-09-27 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0