bakisdag?! haha..

shana, sitter på facebook som vanligt! vilket liv jag har, eller inte -.- aja,snackar iaf med Carro och Baker, och ska snart kolla film i think. Kan fan inte sova :( Helt sjukt hur vissa tankar verkligen ta över ens hjärna ibland..
Aja, uppdatering ifrån lördags! Vi hade skit mysigt, och satt vid kallhälls badet. I början va det bara jag, Carro, Angus, Ellinor, Tobias, Millan och Nicklas där! Men vi fick besök av en svan! haha.. den kom fett nära oss ;o Men men, den gjorde inget. Många bilder vart på den iaf! Aja, efter ett tag kom Backas, Javis, Fidde, Joel, Baker, Pernilla, Cicci och hennes polare Nathalie :) Det va mysigt! Vi drack och satt och snackade en hel del! I slutet badade Backas, Millan och Nicklas, och Nicklas kastade i Ellinor! Stackars tjej :( Aja.. innan vi drog också, lyckades jag såklart också ramla i sjön -.- skit kul, eller inte! Aja.. så kan det gå på fyllan! Fullt ös medvetslös! Nej inte direkt, men men .. hade iaf en skit trevlig kväll med härligt folk! Aja.. nu ska jag iaf försöka hitta någon film och kolla på, och sedan försöka sova alltså ;o Har ju knappt sovit ngt inatt(a) och varit vaken sen 10 imorse, roligt! Men jag är iaf inte seg längre haha.. och det är väl bra, i guess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0