Sovdag och deprimerande..

kollar på tv, världens strängaste föräldrar! Tänk om det fanns ett sånt pogram där föräldrar hamnade ist för ungdomar.. aja.. idag har jag mest sovit, för jag orkar inte riktigt med all skit som händer just nu. 
Livet är verkligen ingen dans på rosor, men det är helvetet på jorden när ens pappa sparkar mot en :( och när ens mamma gråter ... hur ska detta sluta? jag vet inte, och helt ärligt.. så vet jag inte om jag orkar bry mig.. 
Men jag vet en sak och det är att min mamma är världens bästa i hela världen, och hon förtjänar bättre än den skiten hon har gått igenom och går igenom.. men jag kan inte göra ngt för att hjälpa henne och det suger så hårt... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0