Ingenting är som det ska, och ingenting kommer bli som det va..

Jahapp, sitter nere i vardagsrummet för första gången på drygt 4 veckor. För nu har ju iaf pappa flyttat... han tog en sneflytt hem till sin 61 åriga kärring på söder, men valde dock att flytta där ifrån.. Aja.. jag börjar nästa tro att det är meningen att jag ska hamna mitt i skiten hela tiden! Först en otrogen pappa, sen blir man gravid på det också, är det otur eller vadå?! Jag är så jävla trött på allting som händer, så jag vill typ försvinna i ett år eller ngt, och bara komma tillbaka när allt har löst sig.. Men det är klart, en man som är alkoholist och har valt bort sin familj för massa annat dumt, går självklart inte bara fixa sådär. Men det gör tydligen inte en abort heller. Satt dock på karolinska abort mottagning idag, och det ända som om dom sa va " du kan inte göra den aborten du har valt förens du är i vecka 7" och jag har ju sån jävla otur igen dåra som bara är i vecka 5. Så det blir tillbaka till karolinska om drygt 3 veckor. Men då jävlar ska skiten bort. Jag pallar inte det här. Jag är typ helt förstörd. Fan kroppen gör ont hela tiden, jag mår illa vart och varannat. Asso usch :( Allting är så jävla knas! Men jag har iaf en andledning till längta till ngt bra, och det är tills min student! För då jävlar smäller det :D hihi... ska bli så skönt och slippa kvarn nu :) 
Aja, har inte så mycket mer och säga, än att jag ska sova snart, är så trött! Har varit vaken sen typ 06.20, tills nu.. haha.. helt lost asso :) aja, skriver säkert mera sen, om mitt "intressanta och händelsefulla liv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0