tvättat, usch..

Sitter och kollar på tv just nu, och åt för typ drygt 10 minuter sen. En väldigt god middag, tack pappa som grilla! Aja, har iaf varit i tvättstugan nu, och mina nya jeans typ gjorde så det kom glitter på alla andra kläder, och mamma fucka ur, men det är ju inte ovanligt. Säg mig någon vi inte bråkar när vi tvättar ihop? Nej, nu ska jag fan börja tvätta mina egna kläder, det blir nog lättast så.. 
Hm, senare har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske hjälpa min bror och flytta, eftersom han tydligen ska göra det idag! Skoj för han, men kommer bli tomt utan honom också :( aja, han flyttar inte lika långt nu, typ bara dit bort där Carro bor, och en bit till. Haha, kan våldgästa han nu, vilket jag inte kunde när han bodde i barcelona! Det sög :( Och om jag inte ska hjälpa honom, ska jag väl träffa Carro, om hon kan. Henns far fyller år idag så grattis till Pelle!:) Och jag har typ själv ångest för jag fyller år om 2 veckor. Fan hatar att fylla år, det värsta jag vet. Ångest för det! :( Men men, det är ju ett tag kvar så inget och oroa sig för nu.. ^^ 
Men nu ska jag dricka upp min barcardi och kolla klart på tv, och bara slappa, skriver mera ikväll säkert. Om jag hinner dsv :) Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0