förlorad vänskap svider ..

hm jag vet inte vart jag ska börja men du ska veta att jag verkligen älskar dig. Vi har gått igenom mkt tillsammans, och båda har gjort många fel och misstag.. men jag har aldrig menat och sårat dig med flit och du får inte tro dt heller. Och om du nu ska flytta iväg som du påstår , hur ska jag klara mig? Utan min ängel, den delen som har hållt mig i liv igenom dom jobbiga åren . Jag behöver nog inte skriva ut allting, för du vet så jävla mkt väl om vad jag pratar om . Du fanns vid min sida när jag behövde dig som mest, och jag har svikit, varit en as dålig vän, men jag försöker fortf. finnas här och ge dig stöd. men dt är inte alltid lätt. :/ och jag är ledsen för dt .. men jag hoppas du förstår att du betyder galet mkt för mig. Våran vänskap kmr aldrig bli som den va förut, men jag får väl hoppas att jag fortf. har kvar dig.. för om dt är ngt jag verkligen saknar är det dagarna med dig! jag älskar dig, och kmr alltid göra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0