fredag fredag fredag! :)

Hm, dagen började med att jag vaknade kl 8 ;o , men ställde alarmet på kl 7, men iaf.. jag va fett seg imorse, så kom till skolan kl 9.35, fast jag egentligen börja 9, men whatever, vi fick sluta 11.15 typ för dt knappt några elever där .. men iaf, sen efter dt drog jag med Wiking, Carro o John till jakan centrum, där vi chilla runt, och sen bjöd John på mat på burger king, han ska få tillbaka cash iofs, så bjöd o bjöd vettefan x'D sen vid 1 drog jag, Carro o John hem, för Wiking skulle te sin polare i trekanten x'D porrigt ställe.. iaf, jag kom hem runt kvar över 1 , och nu har jag duschat, torkat håret, och är fett seg! Och nu vet jag inte vad jag ska göra, måste kanske klä på mig.. sitter i underkläder liksom! extremt hett, eller inte :) iaf, jag skriver senare, om jag ska inte ut eller ngt ikväll! puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0