hässelby ikväll ;D

nu har jag äntligen fixat mig! haha, tog några timmar .. ;o men jag har haft fullt upp asso, runt 3 kom pappa o bror o sa " vi ska åka o handla" så va tvungen o följa med, vi drog till viksjö.. och köpte mat och massa annat! som vanligt -.- och min pappa är ju så snäll, kom bärandes på 4 jävla 2 liters cola o min pappa bah " tom försvann.. " och sen efter " aha, behöver du hjälpa o bära?" jag tappa nästan alla, så dt va tur ju att han fråga.. -.- men men, jag tiggde en cigg av min bror också, men han bah " du har ju sluta röka" o höll på sådära, men jag försöker verkligen, :O men men, nu ska jag snart dra ut så fort Carro har käka middag, sen blire la hässelby och Träffa Pernilla! tur att vi ska vara inne, för jag har " sommar o sol" kläder på mig, och dt är rätt kallt ute, men men what can i say , kläder efter väder är inte min grej asso (a) men aja, nu ska jag tagga vidare, jag har ju ett liv asso.. pusshej! skriver mer ikväll, eller imrn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0