nu ska jag plugga sen blire sova ^^

hm , nu har jag äntligen duschat! men jag kollade på sveriges värsta bilförare med mamma först, haha dt är roligt pogram asso! stackars folk , dom borde inte ha körkort någon av dom! men men, iaf.. min mamma är snäll :O hon ska ge mig 200 för varje G jag får på engelska nationella ! ;o dt är ju bra, haha dags o plugga sönder då.. behöver ju pengarna! men jag ska dock sluta röka också, dt är hennes enda villkor. men jag försöker och dt går toppen, tkr jag iaf! Juste, jag läste fett roliga sms idag, från mobilen jag fick av mamma .. vuxna nu förtiden är fan komiska! och jag som trodde att bara ungdomar playade, guess what? jag hade fan fel! haha , aja nu måste jag börja plugga på min svenska.. så den blir klar ngn gång! wish me good luck haha :D pusshej! och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0