tisdag, seg dag asso .

Hm, imorse ställde jag klockan på halv 7, för jag o Carro skulle egentligen gå till skolan, men så vart dt dock inte. :) för jag somna om, och gick typ 10 i 9 , skulle möta Carro 5 över 9, hahaha jag hade panik imorse! men jag fick iaf på mig smink, och ordning på håret, kläderna däremot fick bli slöa, mjukisar, linne och tjocktröja, dt funka iaf :) , iaf kom till skolan 09.35, alltså 35 min försent. men men, sånt händer ibland.. vi hade matte från början, och runt 10 över 10 skulle vi ha svenska, men den gick inte jag o Carro på, ingen av oss orka! ist limma jag ihop ett papper, som dt vart ett hål i , och så skrev jag " skänk pengar till mig, jag är hemlös :( " hahaha, fick fan 4 kr, :)och en cigg ^^ snälla klasspolare man har ;) och efter dt kom Wiking till skolan, så va med han o Carro ett tag, och runt 20 över 1, drog jag hem, fick så jävla ont i magen, så kunde inte jobba iaf. Min lärare sa att jag skulle ringa läkare, men dt gjorde jag dock inte. Tror ändå jag vet vrf jag har ont i magen >.< iaf,slappa hemma as hell, och runt 5 drog jag o mamma te jakan, och fixa mat, kläder o smink :D hähä, och jag kanske ska få en ny mobil :) yey! :D dt behöver jag ju verkligen (?) eller inte, men mamma tyckte den mobilen passa mig mera, ist för min Satio , så den ska bror min få, visst är jag snäll ? :) aja, har iaf ätit god mat, och ska soova jävligt tidigt ikväll! ska ehm ha nationella i eng imorgon, fett drygt. men jag kmr nog få G, är ju ändå rätt duktig, om jag bara har viljan att jobba och visa dt. Aja, ska gå in på face en snabbis nu, sen stänga av datan och läsa min engelska bok, sen sova. Skönt! pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0