MIN UNDERBARA HELG! o vardag :)

haha fyfan vilken helg jag har haft asso .. i fredags va jag bara hemma för att jag skulle ta lugnt. Mådde illa som fan, och spydde o grejs. för att jag inte hade ätit på över 48 timmar typ . men men, så kan dt bli ibland när man har ett upptaget liv o mkt o göra ;) .. aja, lördag drog jag ut med Carro , vi drog först till jakan o fixa vodka, o vi fixade åt Jonas o hans polare med . Sen efter dt, drog jag o Carro vidare till hässelby där vi träffa Pernilla, o vi kröka vid skälby dagiset. Haha, väldigt roligt.. :P sen kom Javis dit, så när jag gick möte hnm vid bussen ringde Pernilla o Carro Wiking :) stackars han (a) för dom va tekniskt sätt redan påverkade efter typ 2 glas ;o aja, dt va najs iaf, sen när pernilla drog hem, drog jag, John, Carro o Javis till jocke o Micke, o träffade dom o Christoffer, HAHA! vilken kväll.. den slutade med som vanligt att jag fick psyk flipp .. ;o jag drack ungefär själv en halv liter vodka, så inte konstigt.. :P aja.. efter en händelsefull kväll så drog vi hem , o jag gick med carro hem liksom ;o
för jag råkade kasta vodka i hennes ansikte, jag vart så jävla lack :O och sen fuckade jag upp mitt finger också "/
men men, söndagen började jävligt segt. jag va bakis as hell från början, sen tog jag dusch, o då piggna jag till. Och efter ett tag drog jag o Carro till Micke o jocke, där vi va ifrån kl 4 tills halv 8, då drog jag x'D jag orkade inte vara kvar där så träffade Kalle o Jonas ist. :) dt va jävligt chill asso (a) hade ju med mig en liter vodka hem till hnm, så vi börja dricka, och eftersom jag inte hade ätit ngt på jävligt länge, vart jag helt jävla borta :O så när jag skulle gå från jonas o möta carro vid barkarby station, lyckades jag gå in i en lyckstople, och massa skit. :o..
jag förstår fan inte hur jag fick på mina skor i söndags, men men.. vissa saker som sker på fyllan, kanske ska stanna där också (a) iaf, sen när jag o carro drog hem fick hon följa med mig, för annars hade jag inte hittat hem asso!.. och dt började fan inte bra när jag kom hem, jag ramla omkull på golvet på en gång .. o jag som trodde att mamma o pappa inte visste ngt! haha, men men , klart dom märkte -.- men dom sa inget. :)
aja, efter några minuter drog carro hem, o hon bah " issa du är ju helt jävla loost" haha. ja jag va ju dt. :) och dt är kul ibland.. :P haha, iaf .. sen igår :O hade jag kvar vodka sen i söndags. så jag drack dt på morgonen innan jag gick till skolan, HAHA.. jag kom dit lagom halft lullig, och fatta typ ingenting, jag försökte jobba matte, och dt gick åt helvete. :) iaf, när jag va i skolan så putta carro mig, så jag ramla o slog upp mitt knä, har fett ont nu! :(
aja, runt 11 drog jag, Carro o wiking till jakan centrum, där vi fortsatte dricka, som vanligt vart jag ju typ as full ;o jag ramla baklänges från en gunga, haha .. illa.. iaf sen skulle wiking hem, o då drog jag o carro hem till mig .. där vi drack mera :) haha, iaf jag ... men när jag kom hem på dagen va jag inte riktigt så jävla nykter som jag trodde att jag va .. jag kunde inte gå så kröp på golvet, sen klippte jag håret på mig själv. ;o
sen drog vi te jakan igen o träffa john, sen där ifrån till kallhälls badet, där jag drack mig ännu mera full..jag kom hem iaf, men pappa o mamma märkte ju , glada var dom ju inte riktigt.. ;o men men, sånt får man ju tåla när man dricker typ måndag x'D haha, kul hade jag iaf, och dt va underbart att dricka cider o smirnoff vid vattnet. jag måste göra om dt! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0