vilken jävla kväll!

haha, min kväll har varit både underbar men ändå rätt fuckad! började med att jag , Carro o John drog till hässelby och träffa Pernilla, där vi gick en jävla bit för hon skulle köpa pengar till sin mobil!, haha men dt va ändå jävligt skönt och bara vara ute! efter dt drog vi till en park, där vi gungade , och jag blev fett flummig! love it ;) och sen efter dt drog vi hem till Pernilla, och satt i hennes utehus, det va fett mysigt asso! varmt (a) iaf, efter ett tag började en kille som inte ens bör nämnas vid namn och smsa Pernilla, och påstod att han skulle komma hem till henne med 20 pers, helt jävla fuckad i huvudet, men jag är så duktig så fick hnm och inte komma! haha, yes i'm the best :D vi slapp iaf den pojken, och dt va ju tur.. :) iaf, sen när jag, Carro o John drog till bussen, så va den grymt försenad, usch hata, frös nästan ihjäl asso! men vi fick oss ett gott skratt iaf, för helt plötsligt kom det en kille i våran ålder på en cykel, och han va låångt ifrån nykter, och han vingla as hell! HAHAHA xD såg lite roligt ut! iaf, han cyklade förbi oss, och sen kom han tillbaka, o bah " shooo " och börja snacka me oss, sen skulle han tydligen cykla upp på bakhjulen med sin cykel, vilket kanske inte är så smart när man är asfull.. iaf, han slog sig inte.. sen kom våran buss, och vi hoppa på den. Och vi såg hnm bakom, o han va fett nära på o cykla in i en lyckstople, HAHA.. rolig kille dt dära. :) Iaf.. sen kom vi till barkarby, där jag får världens feting chock! träffade Jocke, aspackad , Christoffer va också lite borta asso, Martin va typ nykter, :O men iaf.. dt sjuka va att dom va med Linda.. en av mina vänner som jag har känt typ nästan halva mitt liv :O jag bah " WTF VAFAN GÖR DU HÄR?!" o hon bah " ska sova hos Jocke" asso den dära tjejen känner inte ens jocke o dom.. undra vafan hon håller på med? hon är bara 13 år! aja, hon får ju göra som hon vill . Hoppas hon får en trevlig ikväll .. aja, nu ska jag snart tvätta boort allt mitt smink, gå ut och ta sista ciggen, sen hoppa i säng tror jag! men är inte ett dugg trött, men jag behöver nog sova, efter händelsefull dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0