what a day.. :)

hm , :o dagen börja med NP i engelska.. skit kul, not! men iaf, jag tyckte att dt gick okej för mig iaf, hoppas jag får G haha x'D eller a mer, men dt tror jag inte ^^ skulle ha en konversation / disskution med Linus på engelska, usch asso .. men men, dt funka iaf! sen efter dt fick jag göra ngt övningspapper som jag faktiskt fick g på , men dt är ju inte riktiga provet, så jag hoppas att jag klarar dt x'D efter dt va jag egentligen klar med allt men min lärare bad mig skriva en uppsatas på engelska om mitt drömjobb, stavningen o lite sånt va ju sådära, men jag blir bättre o bättre .. sen efter dt fick vi rast, och kl 13.00 gick vi o kolla på Sär skolan när dom hade uppvisning av sin teater, HAHAHAHAHAHHAHAHA! asso skääämt! stackars barn dom skämde fan ut sig, lekte indianer och grejer, hahaha.. men endå, lite humor hade dom! men jag tror nog många skratta åt dom ist för med dom .. förutom lärarna iofs.. men dom är ju lärare så man ska ju inte förvänta sig ngt! aja, efter dt drog jag hem och typ käka mat :O usch .. och efter dt gick jag in på datan men jag trötta o lyssna på musik ist. men jag höll på somna så började läsa en jävla engelska bok ist, HAHA äkta pluggis såhära -.- men men, den verkar rätt okej, men vissa ord är helt fuck'd up .. så förstår inte riktigt vad den handlar om, men dt löser sig :) mamma får hjälpa (a) btw! när pappa kom hem berätta jag om skolan o sånt, o han va fett stolt över mig (a) AWWWH! :D mamma med! men nu ska jag fan läsa min engelska bok lite till .. palla slösa hela livet på en blogg! haha :) pusshej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0