hemma från skolan nu!

Shuee, nu har jag äntligen kommit hem från dagis skolan! Slutade typ 11, för jag vägrade "grilla" med särklassen på våran skola, kul .. eller hur ? -.- Aja, jag fick iaf mat från Dennis i min klass, så jävla snäll pojke ;o men han ska få tillbaka minst 60 kr för dt , eftersom han bjöd idag! Aja, jag hängde iaf ett tag i jakan med Carro, Baker och Dennis, efter att vi hade gått på tipsrunda, och spelat yatzy i skolan , weei kul, noot! Jag tror iaf att jag kom 2 i tuneringen på yatzy, för att jag är awsome, men jag vet inte.. kom iaf inte etta :( BUHU! Aja, haha :D Ska snart kolla på sista twilight och chilla och sånt skit, lite trött efter skolan, haha, noot, men men! Skulle egentligen ha träffat Malin idag, men jag orkar fan inte, är as trött >.< Aja, skriver väl mera ikväll, eller ngt sånt. Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0