Mamma! <3

Jag tänkte faktiskt skriva ett rätt så udda inlägg nu om min älskade mamma!

Mamma, jag vet faktiskt inte vart jag ska börja, men du ska veta att jag älskar dig med hela mitt hjärta!
Men visst, dt har funnits stunder i mitt liv då jag har hatat dig mer än allt, då jag har känt mig sviken och hatad av dig! Vi har haft våra problem, och jag vet att dt hjälpte att flytta till täby ett tag, även om jag inte ville såra dig, men dt fick mig och förstå att du faktiskt alltid tänker på mitt bästa, och dt gör mig lycklig! Jag är så jävla glad över att jag har dig i mitt liv, men alla har varit tonåringar, och både du och jag vet hur jag funkade då! Som när jag va 15 år, och tyckte att du va ett pain in the ass för jag ville umgås med Natta och Emma, och supa sönder mig.. I dagens läge vet jag att du brydde dig, för dt är faktiskt inte normalt och åka runt hela sthlm full när man är 15 år! Så tack, jag säger bara tack för att du finns! Du har gjort mitt liv till det bästa, och du ska veta att du betyder massor för mig! Utan dig finns jag helt enkelt inte! Och visst, vi kmr säkert bråka en massa mera under vårat liv som vi har kvar, men kärleken jag känner för dig, som jag har i mitt hjärta kmr alltid alltid alltid finnas kvar, oavsettvad! Jag har egentligen inte mycket mera och skriva men hoppas du förstår att jag älskar dig oavsettvad! Du är och förblir den viktigaste personen i mitt liv! Jag älskar dig grymt mycket mamma! Glöm aldrig det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0