Onsdag morgon! (:

Shue, sitter och väntar på min kära Carro ska bli klar snart, så vi kan dra te skolan (a) bara dt, hon får skyna sig, vi börjar kl 9, och tåget 08.39 ;o dt är fan snart, och sen tänkte jag faktiskt passa på och blogga, HAHA, för jag har inget liv. Har sovit väldigt dåligt inatt asso, men känner mig ändå inte så värst trött, men får väl se om jag orkar dra te stan efter skolan idag och träffa min kära syster Malin! Men ah, annars får jag helt enkelt träffa henne en annan dag, men snart måste jag rusa, så skriver antagligen mera ikväll! Skolan är ju ett måste, och vill ju inte komma försent för en blogg! haha (: Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0