Söndag eftermiddag!

Shuee, idag har jag soovit fett länge, men jag vaknade inatt för att jag fick en jävla mardröm.. den va dock inge kul :/ usch va typ skit rädd och vaknade i panik! ;o Anyway, mamma väckte mig igen runt halv 2, och då drog jag med henne och pappa till stinsen där vi köpte mat, mamma lämna tillbaka sina jeans, och vi köpte en 18 års present till Carro ;D Och just nu gör jag inte så mkt mer än att jag väntar på att Carro, Pernilla ( pullan) Och baker ska komma hit, vet dock inte vad ska vi göra, och jag tänker inte gå ut! Det är värsta regn ovädret ute, usch och blä! Aja, skriver kanske mera ikväll , om jag orkar, är faktiskt astrött fast jag har sovit länge idag! ;o Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0