Söndag kväll!

Shuee, nu ska jag snart sova, börjar fan bli trött ;o plus dt är dags och börja få tillbaka dygns rytmen också, skolan börjar på allvar imorgon, äntligen! Men dock ändå, har haft en super trevlig kväll med Baker, Carro och Pernilla! :) Vi kollade på polis skolan 1, haha samma film som jag såg igår dock ! Men den är roolig :) Men i slutet vart nog alla rätt uttråkade så då chilla vi bara, sen drog dom hem runt 7 :) och jag käkade middag med mamma, och sen kollade jag på smekmånad i las vegas! Den är faktiskt rätt bra men har sett den rätt många ggr nu, så kan ju hela filmen i huvudet ^^ Aja, snart ska jag iaf kolla på ngn till film efter att jag har letat rätt på en mobil som jag vill ha (a) 
Skriver mera imorgon, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0