Tisdag eftermiddag/kväll

Shuee, har precis kollat klart på karhate kid, HAHA fett dryg asso.. så jävla lång för en kong fu match! ;o Men visst, den va faktiskt bra, men vissa delar i den va typ as dryga! Höhö :) Aja, snart ska jag äta, och sen ska jag tvätta av mitt smink , mitt öga har fått en inflammation som gör skit ont och svider :'( Usch, mitt öga ser helt fuckat ut just nu ... fint, noot! Aja, ska väl typ inte skriva så mkt mera för idag, eftersom jag ska chilla och sånt efter maten, och sen kolla på film, och sen sova! Är sjuktligt trött asso ;o och ska upp typ 7 imrn med (a) Jippi.. not -.- 
Men men, det va allt från mig för idag iaf xD Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0