Torsdag morgon, kl;an är 07.15 typ -.-

Shululu, idag har jag vaknat väldigt jävla tidigt... inte för jag har sovit, xD men mamma tror dt (a) så vi kör på den ;) Under dom senaste dagarna har jag gjort en jävla massa, både krökat med Carro, shoppat med mamma, och färgat håret. :) Haha i måndags kväll typ halv 12 började jag o Carro kröka, normalt, extremt;D 
Alkis beteende på hög nivå ! Hahaha, vi hade iaf fett kul! Träffade Martin och hans polare, som är btw 2 pundare, dom va helt lost och kallade oss för alkisar -.- Aja, vi satt vid en anksjö, så jag förstår hur dom menar xD
Aja, Martin sa att jag va " järfällas största slampa" men dt fick han igen för! För ingen jävel kallar mig sånt, speciellt inte ngn som knappt känner mig! Aja, tisdagen sov jag hela jävla dagen, jag va lagom bakis och mådde illa som fan, men ingen huvudvärk, så dt va skönt! :)  Aja, igår ( onsdag) Åkte jag och shoppa med mamma typ, hon va uttråkad och ville göra ngt, så vi drog till barkarby, där vi köpte schampoo och balsam! haha fett onödigt och åka ända dit för sånt, när konsum ligger max 5 min här ifrån . haha :) Aja, efter dt gick vi och kollade i affärer, jag fick en morgonrock, som jag älskar, den är as mysig! haha, sen fick jag ett par björn borg trosor! I love! (: Sen efter dt , gick vi runt lite till, och vi kollade på en skinn jacka åt mig, men mamma är så fucking kräsen, så tvivlar på att jag kommer få den jag vill ha iaf! -.- Aja skitsamma, kom hem vid 7 typ, då åt jag middag me mamma (: Sen runt halv 8 på kvällen gick vi över till min granne som fyllde år, Ullis! Vi grattade henne och jag fick träffa Bobski som har varit min granne i ett år, och jag har nu för första gången sett henne live, HAHA.. fint -.- man lever ju olika liv helt enkelt. :) Aja, sen efter dt hoppade jag in i duschen och färgade håret, som ändå vart misslyckat typ . Vart ingen skillnad för den jag köpte va för ljus -.- hm.. efter dt kollade jag på Green street hooligans 2 , sen kollade jag på Wallander - vittnet med mamma, den va grymt bra! Efter dt kollade jag på Paranormal Activity, SKIT LÄSKIG FILM! Har fan inte kunnat sovit pga den .. så jag borde inte ha kollat på den halv 2 på natten själv.. HAHA.. men men, den va läskig, men grymt bra! :) Så den får ett plus iaf! xD 
Efter den filmen kollade jag på Farsan, HAHAHAHAHAHA! Asso så jävla härliga svenska skådespelare som är med i den filmen, HAHAHA, huumor ;) Den va faktiskt riktigt bra, den får också ett plus! 
Aja, nu har jag iaf gjort ngt för att fördriiva min tid ett tag.. ska leta upp en ny film och kolla på , så jag har ngt och göra, dom senaste 2 timmarna iaf, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0