Torsdag (:

Shueee, imorse vakna jag typ runt halv 8, och fyfan va jag trött då! Trodde fan inte att jag skulle orka upp, men det gjorde jag! Runt 8 drack jag kaffe och rökte en cigg ihop med min kära mor, alltid trevligt med morgonsällskap! (:
Och typ halv 9 träffade jag Carro och vi gick till bussen och träffade Angus! (: Kom till skolan i tid! höhö.. inte för dt hade gjort ngt om jag hade kommit senare heller. För började 9 och skulle göra mitt schema idag.. bara dt, satt i skolan i en och halv timme innan våran lärare pratade med mig, Angus och Carro , wiho -.- Spelade dock alfapet med Angus ett tag, och sen lite kort med Carro ! Så lite tidfördriv hade vi ju, aja, runt 20 i 12 kom Malin och Wiking, men blev bara och säga hej och hejdå till dom, för dom va sjukt sena, och jag, Angus och Carro slutade drygt kvart över 11 -.- Men men, jag och Angus drog iaf hem, och nu sitter jag här, har chillat lite med min kissekatt Tilly innan jag började blogga, HAHA! aja, ska snart ner och göra kaffe och ngt och äta känns dt som, även om jag inte är speicellt hungrig . Och sen blir dt kolla film, vet dock inte vilken än! Film tips ngn? (: 
Hm. anyway, mitt schema vart fett okej, eftersom jag kmr ha alla mina lektioner med Carro och Angus, så slipper "lära" känna massa nya människor, dt är inte min starka sida, så dt är jäävligt skönt och gå med några man redan känner, och snart blir jag 18 och då drar jag te Teneriffa i en vecka! Kan inte längta mera asso! Sen blire studenten i vår, WOOOHOO! Hejdå kvarn, hej livet! (:
aja, ska tagga nu, så skriver mera senare maby baby! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0