Uppdatering på g?

Shululu, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har varken haft tiden eller orken till o sitta o skriva på en blogg. haha , jag har ett liv! Aja, dom senaste veckorna har jag varit rätt så mycket borta faktiskt. Eller aa, va hos Mike mitt ex från förra torsdagen, ( torsdagen för typ 2 veckor sen ) tills förra tisdagen, haha . Jag hade det as trevligt hos hnm! Jag älskar hans familj! höhö :) Va rätt mycket med hans föräldrar och sen med hans lillebror, och hans lillebrors polare, eftersom Mike, han själv, bara satt o spela typ hela tiden! haha men men, i onsdags kollade jag på bio med dom också, trollkarenslärling, den va skit bra! I torsdags åkte jag o träffa John, och Lange va hos hnm! jippi -.- ännu ett ex man träffa, men men .. Carro va ju med så det va ju helt okej! I fredags va jag mest hemma, bror min hade åkt in te dandryds sjukhus för han fick en blodpropp i benet, och i lördags kollade jag film med mamma! Fett mysigt :) I söndags åkte vi te kista och shoppa, fick massa nya saker, eller inte massa, men aa.. xD 
I måndags shoppa jag också med mamma och på kvällen va jag först barnvakt, det va skit kul! Spelade wii och sånt med lilla John! Och nej, det är inte John Baker jag pratar om nu! haha, men men, sen senare på kvällen kollade jag snabba cash med Carro o mamma, skit mysigt! :) Filmen va bra, men boken är bättre! 
Aja, idag har jag typ inte gjort ett skit, soovit, kollat tv... aa dt vanlig typ som jag brukar göra! xD
Och snart ska jag sooova igen, fast jag har sovit hela dagen typ, men jag är trött! Man blir så utmattad av och bara kolla på tv, haha. Det kan vara jobbigt och inte göra någonting i en hel dag! Men a, jag skriver väl mera sen, om mitt "intressanta" liv, haha puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0