Uppdateringering på hög nivå? xD

Shuee, har precis kollat klart på sista twilight filmen, den va fucking awsome! Höhö, dt är alla dom dära filmerna iofs, men men , den slutade fett bra, och va faktiskt lite läskig tkr jag xD haha men töntig som jag är så tkr jag väl dt mesta är läskigt! (a) Aja, ska snart kolla på en annan film, vet bara inte vilken, HAHA kanske ska kolla klart på mr och mrs smith , om jag inte redan har gjort dt, kmr inte ihåg. Och jag håller på och fixa några nya filmer te min data också, Tomcats, inception, brothers, män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden, luftslottet som sprängdes och Irene huss - tatuerad tosoro! haha, har typ sätt alla dom dära filmerna förut förutom inception och brothers, höhö! Så ser framemot en trevlig film kväll med mig själv tonight! :D Aja, väntar på att på mamma ska komma hem också, vet dock inte varför, men just nu har jag grymt tråkigt, eftersom min data är seg förtillfället :( buhu, får väl kolla på ngn film , så jag skriver väl senare, HAHA.. herregud, börjar bli en riktig jävla mupp bloggare nu! :( Icke bra.. aja, puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0