^^

idag har jag varit i skolan, men jag sola med Carro ist .. för våran lärare hade liksom 3 elever på sin lektion xD så vi  fick sola ist .. för han tänker som oss, att man ska passa på när solen skiner xd aja fick sluta kvart över 11 så jävla bäst:D aja, kom hem iaf o skulle egentligen åka o kolla på skor me mamma. men hon va på värsta adhd,damp,flipp, pms humöret så drog o bada med Carro o John ist. Fyfan va kallt i vattnet.. jag typ dog asso O.o aja, soolen va varm efter så ska ju inte klaga och fick en varm dusch när jag kom hem! :) Nu är jag bara med Carro som precis har typ vofflat / locka håret o tar kort på sig själv just nu x'D själv sitter jag framför msn o snackar med Reza, va ett bra tag sen ! haha :) saknat min blatte svenne.. xD aja så fort mamma är klar med tvätten ska jag o hon ner till konsum, ska kolla på hårfärg xD ska ha rött håår, fett fint :) hähä, aja får väl se om Carro ska med ner också eller om hon ska hem, men dt tror jag knappast.. för mitt hem är nämligen hennes andra x'D haha hon är fan mer här än hemma ibland asso :) hon åt btw här med, så fredagsmys med en trevlig middag vart dt iaf .. xD aja ska sluta skriva nu o vara social mot Reza på msn o Carro irl :D pusshej! skriver mer i veckan , om mina bus .. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0