haft mkt o göra ..

dom senaste dagarna jag har verkligen inte orkat eller haft tid och sitta framför datan ett dugg. haha :P
aja, har iaf varit ledig både måndag o tisdag, känns därför rätt värdelöst att jag hade skola i onsdags eftersom jag va ledig på både torsdagen o fredagen med -.- aja, jag gjorde iaf mitt nationella i engelska i onsdags , fuck dt gick åt helvete.. men men, jag försökte iaf! vet ju redan att IG är dt ända jag kmr få iaf, så aja . I don't care ..
iaf, har varit med Carro dom senaste dagarna, inte ovanligt. Eftersom hon typ bor hära x'D haha :) 
i ondags fyllde pappa år, så då va våra grannar hära, moster o mormor, och självklart Carro :)
dt va roligt o trevligt, tills alla andra blev jätte fulla, utom jag, min moster, o Carro haha :) 
aja, i torsdags måla jag o mamma mitt rum :D blev faktiskt jävligt najs! och sen gjorde vi lika dant idag , ( aa egentligen igår dåra eftersom dt är lördag idag ) aja, bara en vägg kvar o måla, så dt är skönt! :D haha :) 
my pink and black room is so damn nice :D me like a lot x'D aja, nu ska jag snart sova, eftersom jag har varit i kallhälls badet med såklart Carro  o john, o vi drack lite sådära x'D haha :) vi hade myspys o roligt, och imrn får vi se om jag fortsätter o måla rummet .. mamma ska ju jobba så isf får jag sköta allting själv, o hon kmr säkert inte vilja dt.. aja, :) jag skriver senare i veckan! :D när jag har tid o ork x'D


btw , lilla gumman, jag förstår inte vad du får ut av dina lögner.. vrf säger du inte bara sanningen till mig? 
jag hatar dig bara mer när jag vet att du ljuger för mig. Och dt värsta är att du är så jävla taskig o elak mot andra, eftersom du inte vågar stå för dt du har gjort mot dom. Asso hur tänker du egentligen ? tror inte ens du vet dt själv. Men aja, hoppas du blir lycklig av o leva i din värld med dina lögner.. jag o dom andra vet ju iaf sanningen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0