sunny day ..

hm, sitter framför datan o väntar på att Mamma ska komma hem. Ska åka till ikea o skopunkten med henne .. skojsigt. xD Va hemma från skolan idag, och runt kvart i 1 kom Carro hit . :) trevligt! vi gjorde inte så mkt som vanligt .. satt framför datan, rökte, o hjälpte pappa o bära plankor o sten , härligt.. nej inte direkt. :) 
aja, jag sitter framför datan för jag absolut ingenting o göra ! Mamma är ju segaste i stan och Carro har gått hem "/ x'd... aja kan iaf skriva att en viss person äntligen har berätta sanningen för mig. Men innan hon gjorde dt sa hon " vrf skulle jag ljuga om jag inte har ngt o ljuga om?" asso shit! så jävla fail. Du vet ju själv att du ljög för mig, men ändå påstod du att du talade sanning. HAHAHAHA! patetiska tönt, ärligt :) aja skönt att du sa sanningen till slut iaf. Men du kan liksom räkna med att du inte exsisterar i min värld längre. Efter allt du har gjort och dessutom ljugit om dt. Du är ingenting längre, ingenting... så aa jag är glad att jag inte behöver dig längre, för ärligt, vem behöver en falsk äckel hora till vän ? iaf inte jag , för jag har äkta :D 

kan dessutom passa på o skriva att en annan person skrev te mig för någon dag sen, jag fattar dock inte varför. Personen har inte snacka me mig på flera månader och helt plötsligt skrev den att jag va personens andra halva typ . asso ärligt, hur orkar du ens? du vet mkt väl vrf jag sa upp kontakten med dig. Du är falsk, precis som många andra i den här världen . Du fucking tog mina byxor, hur lågt får man sjunka? HAHA, äkta vänner snor fan inte kläder, pengar o smycken av varandra, men dt gjorde du . Och du gjorde så jävla mkt mer, så jag förstår inte ens hur du vågar skriva till mig att du saknar våran "tid" ...  hm.. jag tror bara du skriver till mig nu för du inte har några andra vänner, patetisk .. aja, stay tha fuck out of my life bitch! jag vill INTE ha med dig o göra . Du är ett äckelbarn som bara kan ljuga.. 


aja, nu har jag iaf skrivit av mig lite xD hahaha ... men ska tagga från min blogg nu, skriver mera i veckan .. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0