Fix och trix, och en osocial pojkvän!

Shue, sitter framför datan, själv för en gångs skull, utan att prata i tele xD
Har precis fixat lite minnes kort till mobiler och sånt dära. Thihi, känner mig duktig :) 
Aja, skolan idag va väl sådära, gjorde massa saker, eftersom det va brandmän som visade oss hur man skulle göra om man såg någon typ vara nära på och dö! Det va fan inte najs och göra mun mot mun metoden på en docka! Usch :( Aja, fick iaf sluta halv 12! Va i jakan centrum med Carro och Baker tills typ halv 1, när dom drog hem, och sedan drog jag med Joel hem ... som inte har sovit på hela jävla natten, blir tookig på hnm! För han somnade såklart hos sig runt typ 5, och vid halv 7 drog jag hem! Finns egentligen ingen mening och vara med han när han bara sover iaf.. han är en dryg jävla mupp! Åh blir fan tokig. Ska sluta träffa hnm på dagarna, för han somnar alltid, så då kan jag lika bra vara hemma. Aja, ska snart ut och röka. Det här med och sluta röka, går fan åt helvete för mig asso! Men jag ska verkligen försöka sluta, det har jag lovat mig själv! och jag kommer klara det, någon gång! Men puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0