fredag och tråk kväll! :(

Shue, håller på och städa och sortera mina kläder, tar ju fan tuuusen år, och har inte ens fixat klart mina kläder än efter typ en timme, sjukt! ;o lite mkt kläder kanske man har, men men, klagar inte :D 
Aja, ska ut och ta en cigg snart, och vet ni ?!?! Jag ska sluta röka efter helgen! Helt seriöst, jag har inte råd att röka, och sen ska jag försöka bli av med en ful vana! Men men, får väl se hur detta slutar ... önska mig lycka till (a)
Hihih, aja, ska iaf ut och ta en cigg nu, och sedan fortsätta med att fixa kläder, sedan städa hela jävla rummet, för sedan ska jag duscha, och klockan 19.00 tills 22.00 har jag tvätt och fixa , roooligt värre -.-
Får hoppas att min underbara älskling vill komma och hålla mig sällskap (a) Hihi :')
Aja, det va väl allt från mig, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0