Gaaaaaaaaaah!

Shue, sitter framför datan och har gjort sen typ 04.00, eftersom jag inte har kunnat sova >.<
men men, får tänka positivt, är bara typ 2 timmar kvar tills jag egentligen ska gå upp, snacka om att jag kmr vara död och helt hyper i skolan idag, HAHA! :D Roooligt ^^
Men men, sitter och snackar med världens bästa Jhonny på facebook, så jag har ju sällskap :)
Han är snääll pojke, han har gett mig tips på låtar, till min mobil.. eftersom min data la in alla låtar jag har på min data till min mobil O.o och jag menar, darin på mobilen? Nej tack! Så nu ska jag fan fixa lite nya låtar, och sedan ska jag ut och röka min sista cigg tror jag! ... Jag ska vara så jävla duktig och sluta röka idag! Hihi ^^
Aja, nu har jag inget och sääääga mer , men ska lägga upp en låt tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0