HATAR VINTER!

Shue, tänkte blogga lite snabbt innan jag ska träffa Carro, hon är ändå så seg ;) 
Aja, igår hade jag och Joel en månad, värsta gulligaste killen jag har! Först va vi hos mig ett tag, sen kom mamma hem och tom .. då fick vi varsin drink, hihi :) Och sedan bjöd Joel ut mig, på värsta resturangen .. fick en plankstek :$ Hihih, och sedan kollade vi på Twilight eclipse , :D bästa ever! Jag älskar hnm så fucking mycket!

Aja, idag har jag bara varit med Carro och Joel ett tag, myspys! Vi följde med Joel till tåget när han skulle hem, och sedan skulle jag äta... men det vart ju en fin middag det >.< Elen gick nästan precis när mamma va klar med maten, så fick vänta yttligare 5-10 min innan maten va helt klar, och sedan ... bara för att mamma är så suuuper duktig, så lyckades hon faktiskt tappa ut hela jävla saltkaret med salt och peppar på hela goolvet och bordet, jag och min bror började asgarva, HAHA.. det gjorde fan min dag! Men för att toppa våran jätte lyckade middag, så från ingenstans sprang pappa ut i snön och knackade på köks fönstret som en galning >.< HAHA... en grogg för mycket för hnm ;)  Aja, nu ska jag iaf snart ut igen i snöovädret, ska med lilla Carro till centrum :) Mysiiigt värre ;) 
Men men, det va allt från mig, kommer säkert mera bloggade efter helgen! puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0