Livet är på topp, kan inte må sämre..

Shue,kom hem från Joel för typ 20 min sen. Mamma och pappa va så gulliga och hämtade mig ^^
Anyway, idag har jag typ soovit med Joel, mypys! Sen när jag vaknade låg han kvar och sov, men då kom hans syster hem och väckte hnm , hihi :) Hon är snäll :D Och så fort jag får pengar, ska hon färga mitt hår (a) 
Tack Elin :) <3 Aja , ska sova tidigt ikväll, om det går. Har så jävla mkt tankar just nu i mitt huvud, blir tookig >.<
Händer tydligen mycket här hemma när man inte är hemma.. men men, som sagt. Det är dags och släppa taget om vissa saker.. Vilket jag iofs har väldigt svårt för. Men har gått igenom det förut, så borde ju kunna göra det igen . Men nu ska jag börja slå min present till Joel. Eftersom han fyller 20 den 26 november :D Wei :D Han fyller bolaget ;)
Han blir stoor pojke :) Aja, det va allt från mig , förtillfället xD Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0