mensvärk :/

shuue, sitter i  tele med Joel, som vanligt ^^ har världens jävla mensvärk, känns som om jag kommer dö! Och svimma... hatar verkligen att ha mens! men anyway, har haft en awesome helg med världens bästa älsklings Joel! igår på dagen åkte vi till norsborg och hälsa på Joels syster Annah, hennes man Lasse, hans syster Lena och Annah och Lasses barn Camilla och Jenny ^^ det va roooligt :D och på kvällen kom Joels syster Marre och hennes kompis Jenny och hämta oss. För Joel skulle skrämma Marres kompis Mats! haha usch va rädd han blev, men roligt hade vi! Sen igår kväll/natten spelade jag, Joel och hans föräldrar kort, vi körde vändåtta! haha, fett roligt spel, men jag förlorade :( men får skylla på att det va för att jag spelade första gången också (a) Vi hade mysigt, och vi drack en hel del :) men men, det va väl min helg! Har iaf inte så mkt mer och säga, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0