Ny vecka, nya möjligheter!

Shue, sitter framför datan och ska snart hoppa in i duschen och ta ett varmt bad tror jag, om jag orkar, ska iaf duscha! Men först skriva lite snabbt här :) Idag har jag varit hemma och haft ont! Hela dagen typ, men runt typ 7 gick jag ut på promenad med Carro! Alltid lika trevligt! Aja, det här med och sluta röka tror jag faktiskt kommer funka , har inte rökt så mkt idag! Och har köpt ett cigg paket som jag ska ha , för att jag ska trappa ner först och främst på cigg. Sen efter det ska jag nog ha slutat iaf lite mer x) sen får vi se hur det går. Känns rätt dumt och sluta röka nu när jag har lingonvecka, men jag får försöka! För min vilja är nog starkare än vad jag vet om! :)
Höhö, och snart är det jul igen, ångest för att man ska komma på julklappar till släkt och vänner, som tur så ska man ju bara köpa till mamma, pappa, bror, kusin, John och Carro, eftersom jag vet vad Joel ska få redan. Men vet dock inte vad jag ska ge hnm i födelsedags present, någon som har en idé?! Skriv gärna då! För han fyller 20, och jag är helt lost när det gäller och ge bort presenter ibland! Iaf till hnm ;o Men men, det löser sig nog! 
Det va iaf allt för mig, för nu ska jag hoppa in i duschen! Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Sevinc

Bjud ut honom på en fin middag och kolla på bio eller köp en parfym xd

2010-11-15 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0