nya problem varje dag!

shue, sitter i tele som vanligt och gör inte så mkt mer, kollar runt på facebook mest. Höhö, kollade på tv ett tag, men skulle pappa ha den, och orkade inte tjaffsa emot hnm. Han vart sur på mig idag när vi åt också, helt utan andledning, hatar verkligen att vara hemma ibland.. speicellt nu när jag inte längre pratar med min bror heller, det gör så jävla ont och sakna hnm :/ Jag som behöver hnm , men jag får acceptera att han har ett eget liv, även om det är svårt . Aja, imrn ska jag iaf gå te min kurator i skolan, och kolla om hon har tid och snacka ett tag, känner att jag kan behöva det igen . :/ Har nog inte så mkt mer och säga nu, eftersom jag ska ut och ta en cigg, jag behöver det verkligen! Skriver mera i veckan, puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte sur på dej..Fuck vad jobbigt med nattjobb ibland...sry

2010-11-11 @ 05:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0