Only for you!

Detta inlägg går ut till en väldigt speciell person som betyder mer och allt för mig.
Jag vill börja med att säga förlåt för att jag är så jävla osäker. Det är inte alls med meningen. Jag litar på dig, det gör jag verkligen, och jag vet att jag suger på att visa det. Jag hoppas verkligen inte att du blir sårad, för jag lovar, för din skull jag bättra mig. Jag är en osäker person, med tanke på att jag har gått igenom rätt så mycket skit, men jag vet att jag gör fel om jag drar dig under den kanten. För jag vet, du är ingen sån person, Det du säger, menar du också .. och du ska veta att jag är så jävla lycklig över att få ha dig i mitt liv. Vid min sida, natt som dag. Jag hittar verkligen inga ord för hur mycket du betyder för mig, och hur mycket jag faktiskt älskar dig. Du är verkligen som solen, skiner upp mitt liv... Du är en levande ängel, och förlora dig vill jag aldrig göra. Aldrig någonsin! Jag lovar på allt att jag ska bättra mig, jag ska verkligen det. Jag utan dig är ingen person, jag är inte hel . Jag har hittat den bästa i världen. Den jag kan dela allt med, även om jag själv vet att jag har svårt och öppna mig. Och det handlar inte om förtroande då. Utan det är sån jag är. Egentligen har jag alltid sagt " Vill du inte ha som mig jag är, så är det inte mig du vill ha " Men jag lovar på allt, för din skull ska jag ändra mig. Jag har aldrig varit såhär lycklig förut, eller någonsin känt såhär innan . Du har verkligen fångat mitt hjärta. Och jag hoppas att du förstår det. Du är hela min värld. Och ett liv utan dig, vill jag verkligen inte ens tänka på. Så ja, förlåt för att jag är som jag är ... Det är verkligen inte meningen. Och jag hoppas verkligen att du förstår att jag älskar dig , mer än allt.
Joel Vinroth , du är och förblir the only one for me..

Kommentarer
Postat av: Carina Abdalah

Gud... De va de finaste ja har läst.Tårarna bara rann. Joel måste verkligen va lycklig me dej. Ja e så glad i hela mitt hjärta för eran skull. Massor me varma kramar.

2011-03-20 @ 17:53:48
Postat av: Carina Abdalah

Gud... De va de finaste ja har läst.Tårarna bara rann. Joel måste verkligen va lycklig me dej. Ja e så glad i hela mitt hjärta för eran skull. Massor me varma kramar.

2011-03-20 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0