Segt like hell , -.-

Shue, Carro har precis gått hem , va med henne ett tag från typ halv 8 :) Men anyway, träffade världens bästa Pernilla idag och Jouper! Det va jävligt kul, och ofc va Carro och Joel med också ;* Thihi, vi chillade runt i jakan centrum, tills typ halv 5, då drog jag och Carro hem, fast då hade redan Jouper och Joel dragit >.<
Men va en underbar dag, haha, Joel fick gå med tampong i näsan för han börja blöda näsblod :/ Stackars älskling xD
Men han såg jäääävligt roolig ut i tampong ;D hähä ^^
Men han och Jouper är faktiskt inte så snälla ... 

Joupe ; Joel, jag ligger med din tjej!
Joel; Neeej! 
Jouper; du får ett cigg paket ;) 
Joel; okej :D

Så jävla snälla är dom, bah typ tror att min kropp är värd ett cigg paket, gulligt -.- 
Men men, dom är helt underbara, och jag älskar dom iaf ;* 
Jag ska väl ut snart och ta den sista ciggen för ikväll, för det går inge bra och sluta röka :( 
Usch, måste verkligen skärpa mig! Aja, det va iaf allt från mig , så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0