Söndag och seg!

Shue, har inte varit inne på datan sen i fredags, dålig uppdatering med andra ord, men får skylla på att jag låg med feber hela dagen igår :/ usch, men men. Va en jävligt najs fredag hos mig, allting va fett rooligt! Slänger upp bilder om det sen! Aja, idag har jag vart på bilskola, haha inte kul.. va på ngn kurs med bror och pappa! Och efter det gick ut jag ut ett tag och träffa min underbara Caroline , vi satt mest och snacka , som vanligt, men det är skönt. Sen senare ikväll ska jag hoppa in i duschen, och sedan sova tror jag! Skola imrn .. igen -.- haha :)
aja, nu kmr iaf lite bilder, njut och inget sprut tack! 




















Sådär ja, det är iaf några bilder från i fredags! orkar inte ladda upp alla! haha :)
aja, har inte så mkt mer och säga, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0