Sovdags snart!

Shue, har en haft super mysig kväll ute med Carro, Angus och Baker! Vi satt i en port och jag typ "dansade" oseriös på hög nivå! hahah men roligt som fan hade vi :) Aja, ska sova snart, om jag kan.
Händer så jävla mkt skit i mitt liv just nu, så min hjärna nästan spricker. Snacka om att jag går runt med falska skratt, när gråten egentligen sitter i halsen. Just nu känns det verkligen som om att jag inte kan lita på någon, och då menar jag bokstavligen! Jag förlorar allt mer och mer vänner, och det är inte mitt fel. Jag har ju inte ens gjort något.. OM JAG ÄNDÅ VORE DÖD!
Då skulle jag slippa gå runt och leka glad hela jävla tiden .. för tro mig, det är inte lätt! Tårarna sitter ju fyfan i halsen, och jag börjar känna mig deprimerad igen, vilket verkligen suger. För jag har lovat mig själv att aldrig mer röra ett rakblad, men hur ska jag orka? när jag egentligen inte vet något annat sätt som kan ta bort smärtan,än just rakblad? Och "vänner" javisst, vissa finns, men jag kan inte ändå inte prata ut, och därför väljer att jag skriva på min blogg ist. För tror ändå inte det är många som läser den iaf. Vilket är skönt .. För alla behöver inte veta hur jag mår, och hur mitt privatliv ser ut. Men men... Jag ska iaf sova snart, och gråta mig själv till sömns! Om jag ens kmr få ngn jävla sömn! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0