fredags mys! (;

Shuulululul, sitter framför min morsa ena dator, medans Carro sitter på min dator och Baker på min iphone, sociala klubben :D hahah... ;D Nej men allvarligt nu, idag har jag varit i skolan med Carro och Angus! Sen efter skolan käkade jag med Carro i jakan centrum och sedan åkte vi hem till henne och hade skoj skoj (: Och sen drog vi till Jakan med Baker och träffade Björn ett tag på coop, hahah inget liv såhär :) Och sen va vi i jakan i 2 timmar och frös ihjäl och nu väntar vi på Joel som är på väg hit, och vi ska egentligen kolla film, men Baker kollar klipp på youtube, Carro snackar med Jimmy via facebook, och jag bloggar! Känns verkligen som om vi är på topp ikväll! hahah (: Nej men fan.. nu ska jag se till så vi kollar film! Men puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0