helvetes jävla skit!

Bläää på mobiler! Alltså skit mobil, experia 10 mini, är fan världens stördaste mobil någonsin! Har seriöst aldrig haft en värre ... varför ville jag ens ha den!? Åh, blir så jävla less på all skit ska hända samtidigt.. aja, har iaf min gamla samsung nu, så helt utan mobil är jag ju inte, och det är skönt, men kul och ha en gammal mobil alltså ;o 
Aja, blir och åka till kista imrn och lämna in skiten, och se vad dom kan göra med den, eftersom jag typ bara har haft den i 3 veckor, borde dom kunna ta tillbaka den och försöka fixa den... Men men, man får hoppas på det bästa! 
Men iaf, nu har jag typ lugnat ner mig, och kollar på tv med mamma, mypys! Ska nog snart hoppa i säng, är rätt trött faktiskt! Och det kan vara skönt och sova tidigt för en gång skull haha .. 
skriver dock mer imrn, för nu har jag inget och säga, ska ta en cigg med mamma :) Kan ju behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0