Knas på allt!

Idag har jag varit med Carro och Micha! Vi gick ut när det spöregna, och sen satt vi ute och snackade och umgicks. Sen vid 6 drog jag hem och käka, och efter det träffade jag Carro och Micha igen, och senare på kvällen träffade vi Jhonny! Som jag just nu sitter och pratar med på facebook! En underbar vän btw! Alltså.. allt blir bara knas, snart kommer jag fan sluta bry mig om allt som händer, för ingen verkar ju kunna prata med varandra, men med alla andra.. -.- asso vafan är det för ngt?! Aja, folk är ju som dom är. Är ju inte världs perfekt själv så.. ska väl inte säga så mycket, men när det handlar om en massa känslor och skit, ska man fan kunna säga det till den man har känslorna för. Ist för att blanda in massa andra. Aja.. whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0