filmkväll med mig själv!

Joel åkte hem för ett tag sen, och jag saknar honom fett mycket. Men men, så är det ibland. Får nöja med mig med att jag va på bio igår med honom, Cicci och Jonas! Vi såg crazy stupid love, den va faktiskt helt okej. Rekomenderar den! Den va rolig och helt fuck'd up! haha :D Aja, det va iaf mysigt igår i kista. Idag har jag inte gjort så mycket, och snart ska jag väl kolla film. Mysigt! Det blir " jag saknar dig" för jag tyckte den filmen va så jävla bra! Aja, ska slänga upp 2 bilder på olika mobiler, som jag önskar mig när jag fyller år. Ni får gärna kommentera och säga vilken ni tycker jag borde önska mig mest, för jag kommer inte kunna bestämma mig. Nej men nu ska jag väl sova snart, upp tidigt imrn! Nej nu kommer bilderna!


Samsung Galaxy 2, eller sony ericsson xperia Arc! 
Vilken tycker ni verkar bäst?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0