Bilskola!

Har precis kommit hem efter att kört bil för första gången. Det va faktiskt lättare än vad jag hade väntat mig, men det gick ju inte så bra iaf haha.. men jag klara det nästan helt. Fick typ försöka hitta dragläge och sånt, haha .. fett komplicerat med kopplingen, bromsen och gasen bara, men det lär jag kunna snart. Ska dit igen på tisdag, så vi får väl se hur det går då. Aja, nu ska jag bara slappa hemma, eftersom mamma och pappa ska till begravning, Vila i Frid Freddan!<3 Och senare kommer Carro, Joel och John, tror jag iaf haha.. aja, det har iaf hänt hittills under dagen, skriver mera ikväll. Peace out

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra jobbat

2011-09-30 @ 11:30:34
Postat av: Riddaren i Nottredam

Jag önskar din tropiska värdefulla kropp var naken emot min, vi träffas vid gyllene tiden om 25 år i Svearikets hemmajord.

2012-02-20 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0