Vänner <3

Eftersom jag inte har något och göra så tänkte jag skriva om mina 2 underbara vänner.. Känns som om det va ett tag sen jag faktiskt förklara för dom hur mycket dom betyder för mig. Men a... 

John; Du har varit en av mina bästavänner i 3 år nu, och jag är oerhört lycklig över det. Du är verkligen som en andra bror för mig. Och jag vet att jag kan vara en bitch ibland och vara riktigt hemskt. Men om jag kunde ta tillbaka alla gånger jag har sårat och gjort illa dig skulle jag faktiskt göra det. För ingen är som dig. Du är min alldells egna John Baker! Och jag älskar dig från djupet av mitt hjärta. Vi har haft våra minnen nu, och ingen av dom kommer jag någonsin glömma. För alltså, vissa saker glömmer man ju inte. Jag vill också tacka dig för att du finns vid min sida, och alltid har gjort. Du fanns där när jag mådde som allra sämst och du finns här när jag mår som allra bäst. Det finns nog inga ord som kan förklara hur mycket du betyder för mig. Och jag vet att jag inte säger sånt här ofta längre, men du är verkligen en del av mitt hjärta. Oavsettvad så finns jag ALLTID här för dig, och kommer aldrig lämna dig sida. Så tack för att du finns och lyser upp mitt liv. JAG ÄLSKAR DIG FÖRALLTID!


Caroline; Min underbara söta tjej. Våra minnen vi har ihop kommer jag seriöst aldrig glömma, visst vi har haft våra bråk och det är inte direkt sånt jag vill minnas heller. När jag kollar på dig ser jag en helt underbar tjej som verkligen gör allt för få andra och må bra, och jag tackar till gud som får ha dig i mitt liv. Jag har sårat dig, jag har varit elak, men jag ångrar varje sekund av gångerna. För jag vill aldrig förlora dig. Om det är någon som faktiskt får mig le ( förutom Joel nudå) Så är det du. Du och jag, det är nog det bästa som finns. Du får aldrig glömma att jag ALLTID ALLTID ALLTID finns här vid din sida. Precis som du alltid har funnits vid min. Jag lovar att jag ska börja träffa dig oftare.. Jag har inte direkt varit den bästa den senaste året, men jag ska ändra mig. Ska börja umgås med dig mer. För vem vill inte vara med den bästa liksom? Du är en av dom finaste människorna jag känner, glöm aldrig det! När du är ledsen, är jag ledsen, när du ler, ler jag. När du är stark är jag stark med dig! Det finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta finaste älsklingen. <3 JAG ÄLSKAR DIG, ALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0