Alkoholist, javisst?

Shanana, tänkte bara skriva lite om mitt blivande jobb! haha.. att bli alkis! För det är min dröm! :'D 
tänk vilket heltids jobb alltså, att jämt vara påverkad och dricka! Snacka om att det tar på krafterna, eller vad tror ni?! 
Jaja, vissa förstår nog ändå att jag bara driver, för jag har inte tänk bli det på riktigt. Men det vore ju lite soft och bara få glida igenom livet full och glad, eller har jag fel där? Om inte annat kan man ha det som en hobby, för det skulle passa mig perfekt! Bah så fort man är ledig, så driicker man, och då kan man ju alltid dricka måttligt. Ska ju ändå bara testa vilka alkohol drycker som är bra, som går att blanda, och vad man blir full på! Det måste ju vara rätt krävande och liksom dricka hela tiden? Så egentligen förstår jag inte dom som pallar göra det. Men om man har det som hobby så är det ju luugnt! Jag menar, nästan alla dricker nu för tiden, och då kan man ju lika bra ha det som en hobby?! Så ja, mitt nya intresse är att testa alkohol! Tycker jag låter som en bra idé faktiskt! Så hej systembolaget när jag blir 20! hahaha.. Fett taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0